HT KULÜP
HABER HATTI
HT KULÜP YAZARLARI
Ben tatil arkadaşı istiyorum 14 Kasım 2011 Pazartesi, 08:01:28

Evet yanlış duymadınız. Tatil arkadaşı istiyorum. Bu eşinizle, sevgilinizle yapamayacağınız bir tatil değil. Başka bir tatilden bahsediyorum.

Geçen Afrika ardından da Ürdün'e giden bir arkadaşım, "Şimdi sıra Meksika, Küba" dedi.

Vallahi bravo.

Kıskandımmmm...

İki kız, rotalarını belirleyip dünyayı geziyorlar. Kızlardan birisi evli. Ancak şöyle diyor; "Tabii eşimle de tatile çıkıyorum. Ama arkadaşla yapılan tatil başka. Biz yılda, iki kez rotamızı belirleyip maceranın peşine takılıyoruz" diyor.

Evet işte aynı ben de bunu istiyorum.

Ama benim kız arkadaşlarım maşallah, "Yok o olmaz, yok bu olmaz, yok temiz olsun, yok aman şu olsun, bu olsun" diyerekten beni de tatilden soğutuyorlar.

Yani kısaca şunu söylemek istiyorum arkadaşlar. Tatil arkadaşı çok ama çok önemli.

Geçen Amsterdam'dan dönüyorum. Ben gece uçuşlarını çok sevdiğim için gideceğim yere hep gece gider gelirim.

Neyse, benim yan koltuğumda oturan bir çiftin bundan sonraki, gidecekleri tatillerini belirliyorlardı.

Ben zaten takmışım bu duruma. Gece olmuş. Sabaha iki, üç saat kalmış. Ben tatil arkadaşı bulamadım. Onlar uyuyacakları yerde, tatil belirliyorlar.

Evet evet onlar da, tatil arkadaşıymış.

Çok kıskanıyorum ve ben de, tatil arkadaşı istiyorum.

Ama nasıl olacak bilemedim. O gün bugündür, hayatımdaki tüm arkadaşları gözümün önünden geçiriyorum.

Ama hepsini eliyorum. Olmuyor olmuyor. Çok sıkıntılıyım bu konuda çok.

Neyse tatil tatil diye diye bitirdik. Artık bütün bayramlar bitti. Şimdi full konsantre  ile çalışma zamanı.

Yani anlayacağınız bu tatil arkadaşlığı durumunu bir başka bahara attım.

Çünkü bu kış çok ama çok yoğun.

Artık hafta içi her gün Her Şey Tadında ve cumartesi gecelerinin vazgeçilmesi olan Alt Üst Muhabbetler'de buluşacağız.

Ama tabii bu tatil arkadaşlığı durumunu iyice yok ettiğimi düşünmeyin. Ben araştırmaya devam ediyorum.

Sizler de, bu konuda bir şeyler düşünüyorsanız bana yazın. Bu tatil arkadaşlığını enine boyuna tartışalım.

Yazarın diğer yazıları